momycakici benim rahmimde perde var , çok şanslısınız ki en azından hamileliğin başında görmüşler böyle bir şeyi , benimkini erken doğum yaptığımda doğum esnasında gördüler , 33+5 te erken doğum yaptım perde sebebiyle , şu an 2. Ye hamileyim perde hala mevcut , alınmasını uygun görmedi doktorlar , Progestan kullanıyorum 27+4 teyim , tedirginim açıkçası , inşallah bu sefer 38 leri görürüm bakalım