23 haftalık oldum ancak hala bebeğimin cinsiyetini öğrenemedim oturdugumuz yerde bir devlet hastanesi bulunmakta başından beri bana cinsiyeti söylememekte ısrar ediyor bugun ise hocam artık 23 haftalık oldum cinsiyeti belli değilmi dediğimde hangi hastaneye takiplisin çam sakura ve buraya dediğimde (cam sakura önce kız sonra erkege benzediğini ve tam kesinlik için detaylı ultrason önerdi) devlet cinsiyet söylemez biz sadece kaç haftalık oldugunu söyleriz özele git sor özele gücüm yok dediğimde o zaman yapıcak bişey yok diyor yeni bi sistem mi bu