1234smgl Arkadaşlar hiç birşey yapmaya halim yok sürekli uyku hali baş ağrısı kasık ağrısı siz ne durumdasınız sabah 9 da kaktım çocuğu bıraktım işlerimi halletim 12 de uyudum uyandım 1 saat sonra yine yataktayım kendimi halsiz hissediyorum siz nasılsınız
Keziban 1234smgl uykkuuuuu mide ağrısııııı üstüne grip. Yok yok maşallah. Hayır anlamadığım hâlâ neden uykum var ikinci trimester bitecek nerdeyse
_Umayinannesi 1234smgl biz de 26. haftalardayız fakat ilk üç ay gibi sabahları ara ara bulantım olmaya başladı canım hiçbir şey yapmak istemiyor geceleri zaten doğru düzgün uyuyamıyorum sağa dön sola dön sayılı gün kaldı Rabbim bir an önce doğum yapmayı nasip etsin hepimize
miniginannesi__ 1234smgl ay bende artık fazla ayakta kalsam aşırı sırtım ağrıyor kopacak gibi oluyor sırtım ve minicik aşırı açık kahverengi akıntı gördüm ilk kez oldu inşallah normaldir
mercanne 1234smgl 3. Trimesterın ayak sesleri resmen.. ödemliyim halsizim yorgunum keyfim yok. Oturup kalkmak yürümek zorlaşıyor. Nefes nefes kalıyorum… gebeliğin balayı dönemi ciddi ciddi bitti galiba 🤐
1234smgl Keziban bende aynıyım ya çok üzülüyorum aktif olmak istiyorum ama birşry yapacak halim yok gerçekten
Keziban 1234smgl bende ayrıca iki tane daha evlat olduğu için mecbur aktif olmaya çalışıyoruz okuldan alıp gel evi toparla yemek yap derken gece yarısı oluyor
miniginannesi__ _Umayinannesi ay geçmiş olsun benim de ilk başlarda midem çok bulanmıştı tekrar bulanacak mı merak ediyorum şuan öyle bir şey yok sadece sırt ağrısı ve gece yatamama var her zamanki gibi
ayso5 _Umayinannesi ayyy bende başladı niye böyle oldu yaa 2. Gebeligim ilkinde 4.ayda bitmisti tamamen
hippynurphy Yorgunluk iştah bebek hareketleri bi aşağıda bi yukarıda gece uyuyamama akıntı artışı panik atak endişe ne ararsanız var ama cok şükür bu günlere 😅😅
1234smgl hippynurphy çok şükür yalnız değilmişim akıntılardan nefret ediyprım günde 2 3 külot değiştiriyorumdur demek ki normal
AsyarRabiia 1234smgl 1. 10 kilo almışım 😬 Sürekli uyku hali ama uyuyamama hatta uykuya dalamama Bebeğin hareketleri aşırı yoğun hatta tırnaklıyo sanki onun haricinde iyiyim penguen gibi yürüyeme başladım 🫣
zubudabi 1234smgl sol kasık ağrısı o kadar yordu ki ağrınız yoksa boşverin uyuyun gitsin yarım saat 1 saat uyusanız bile belki iyi gelir. ağrıdan yürüyemiyorum artık o derecedeyim