BusRaa20 seymaaca ilk hamileliğim de kızım 41+3 de kendi isteğimle suni alarak doğurdum yoksa geleceği yoktu 42 ye kdr bekleriz demişti doktorda ilk gebelik olduğu için 😇
seymaaca marlam bende gidp geliyorum ama hep ileri atıyorlar doktorlar artık ya suni sancı ya sezaryen hayırlısı bakalım
seymaaca BusRaa20 bende suni istemeyi düşünüyorum şehir hastanesine gidiyorum orası da son ana kadar bekleme taraftarı ama bilemiyorum acıkcası