miraygmssoyyyyy Kızlar evde yaptığım 3 test direk pozitif çıktı pazaresi kan verdim beta 273 çıktı aradan 48 saat geçtiği için bugün de kan verdim ama sonuç 389,02 çıktı adetimin 5. Gün gecikti böyle yavaş artık yaşayan var mı
atiyeunlu miraygmssoyyyyy bende ilk kan verdiğimde 27 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar verdim 58 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 210 çıktı daha çok yeni olduğu için ilk başta artışın yavaş olması normal demişti doktorum
kps miraygmssoyyyyy benimde adet öncesi yavaş yükseldiği bi 4 günlük süreç olmuştu ama sonrasında düzeldi iki kattan fazla artmaya başladı stres yapma takip etmeye devam et 🌸
damla644 miraygmssoyyyyy aynı yerde mi vermiştiniz farklı yerde verince sonuç da farklı çıkabiliyomuş
atiyeunlu miraygmssoyyyyy bence normal bitanem 2 gün sonra tekrar ver yada doktora git o bi baksın zaten o alıyor tekrar beta
miraygmssoyyyyy kps yarın kadın doğuma randevu almıştım inşallah güzel haberler verir dua edin lütfen 🥹🙏🏻
kps miraygmssoyyyyy aslında biraz daha bekleyip gitseniz daha iyi olur çünkü değeriniz daha düşük keseyi göremez 1500lere yaklaşınca gözüküyor bazı doktorlar moral bozabiliyor siz herşeye karşı sabırlı olun gönlünüzü ferah tutun, Rabbimden gönlünden geçeni nasip etsin ❤️
miraygmssoyyyyy damla644 ilk testi sağlık ocağında verdim bugün özel hastanede verdim erken sonuç alayım diye
damla644 miraygmssoyyyyy ondan kaynaklıda olabilir canım sağlık ocağındaki doktor bana laboratuvar farkı oluyo demişti
miraygmssoyyyyy damla644 inşallah bir sorun dimi yarın kadın doğuma da gideceğim o zamanda kan veririm
damla644 miraygmssoyyyyy aynen sen sor bi sorun yoktur kötü düşünme sen ama keseyi falan göremeyebilirsin belki hayırlı haberler alırsın inşallah 😊
damla644 miraygmssoyyyyy ben 5+3 te görmüştüm keseyi beta 5300 lerdeydi o zaman bi git bakalım canım belkide görünür kese