Kızlar selam 28. Haftaya giriyorum artık ağırlaştım 6 kg aldım aslında ödem falanda yok ama çabuk yoruluyorum sizlere sorum neler tamamladınız bakalım eksikler ne kaldı ben atlet aldım ama değişmeye gidicem hep 50 cm almışım oğlum 51 doğmuş 😆 kız bebek şuan küçük olur falan dediler ama sanmıyorum oğlum 3900 doğdu 38. Haftada bundan da şüpheliyim ben gidip değiştireyim 🤭