dilosumm Şuan 6 hafta 1 günlük hamileyim cuma günü 6+3 oluyorum ve kontrolüm var kalp atışı duyulucak dedi bu haftalarda duyulur mu kalp atışı bu haftalarda dinleyenler var mı ?
gzdeozn cumartesi günü 5+2 oluyorum kese ve bebeği ne zaman gördümüz cumartesi doktora gidip ultrasonla bakılacak heyecanlıyım 🥹💖
gzdeozn dilosumm anladımm teşekkür ederim sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 6-7 haftalarda duyuluyor diyorlar genelde kalp atışı sağlıkla gelsin minik kuş 🦋💖
Selmaselim 5 haftalıkken kese göründü beta değerim 3446 idi ve 8. Haftada kalp atışını duyduk çok şükür