zehea rukissy bizde öyleydik bir hafta geç döllenmeymis hatta tarihimizi değişti bir hafta geri aldı hiç bir sorun olmadı bu şekilde devam etti 33+1 iz cok sükür
rukissy zehea inşallah bebek eksik haftasını tamamlar bende benim gibi olanlar da güzel haberler alırlar 💞
mystery94 mervealpt rukissy benimde hep ilaçla regl oldum 3 defa çatlatma ipnesi denedim olmadı nisanda ilaç kullanma dinlen regl olunca aşılamaya başlıyalım dedi doktorum. En son regl 23 mart. 23 nisan kan verdim 0 çıktı ama hala regl olmadım geç döllenme olabilir mi sizce mantıken neslihaner 1_2_3_4 zehea
1_2_3_4 rukissy bende aynı şekilde geç döllenme olduğu için adet tarihi ve ultrason uymadı şimdi 23 haftalık olduk bile
1_2_3_4 rukissy 7+4 te anca randevu bulabildim duymadık daha doğrusu devlette ki cihazlar malum iyi olmadığı için doktor baktı kalp atışı var ama cihaz dan duyulmuyor dedi
1_2_3_4 rukissy duymaz isen de korkma 9 haftaya kadar normal ve devlet cihazları malum hiç iyi değil maddi yönden olarak ta özele gidilecek gibi değil
neslihaner Geç yumurtlama olmuştur bu çok normal birşey . Kafanıza takmayın bunu çoğu kadında oluyor . Benimde öyle oldu .
rabiaaaln rukissy hiç endişelenmeyin benim 1 ay geç döllenme oldu. Normalde sat 20 haziranken doktorlarım 18 Temmuz olarak yazdı şuan 37+5 in içindeyim hiç korkmayın
sissis rukissy merhba canım benim de geç döllenme idi bebeğim reglden 12 ileriye atarak hesap yaptık. Şuan 39 haftalık oldum doğumu bekliyoruz merak etme senin bebek förünmüş zaten kalp atışjnı da duyarsınız şnşaallah 🥰