mozell çünkü 2li testim sorduğumda başka bir hastasının sonucunu atıp rısk yok yazdı wp den 3 saat sonra tekrardan kendi sonucumu incelerken başka bir hastanın ismi yazıyordu ve ben farketmesem belkide o hiç farketmeyecekti yine benim sonucum da düşük risk ama para ödeniyorsa hizmeti en iyi şekilde almak isterim şuanda aynı hastanede lala hocaya gidiyorumve keşke daha önceden gitseydim diyorum çok sakin çok dingin ve her sorduğunda cevap alabildiğin bir doktor