kelebek_2 oznuuraslan yaaa ben hiç anlamıyorum sadece hissediyorum tahmin yapıyorum kızlara kendime hiçbi şekilde ne tahmin nr his olarak yardımcı olamıyorum 😁
suprizyumurtam mehin1 benim bir oglum bir kzıım var oglumun kesesi aynı sizinkiyle aynıydı kız bebek kesesi daha yuvarlak olur bana gore erkek ama tabikide 13 14 haftalarda doktorunuz net bişi söyler