sultanakcan 10+5 teyim yeni değil aslında 1 aydır ara ara kalçama ve aşağıya vuran ağrılarım oluyor. Bugün biraz daha şiddeti fazla. Rahim büyüyor normal diyorlar. Ben yine de korkuyorum. Yaşayan var mı?
pengumommy Benimde kalcamdan bacağım vuran ağrılarım vardı en sonunda ayağıma komple kramp uyuşma vs girdi sürekli bir bir buçuk ay boyunca gece gündüz uyuyamadım hala daha ara ara devam ediyor Magnezyum rahatlattı
gogirl Doktoruna sordun mu ? Öncesinde kalça çıkığı yaşamış olabilirsiniz ya da magnezyum takviyesi gerekiyordur