Kizlar 4 gundur hissetigim bi idrar enfeksiyon belirtim vardi 2 gun once doktora gittim idrar testinde pozitif dedi 2 tane tek seferlik kullanmalik ilac verdi bugun tekrar kontrol ettirdim tekrar aynisi cikti sasirdi normalde gitmesi lazmdi dedi ama bakteri gozukmuyor dedi kan var dedi bende dedm fitil kullaniyorm aceba ondan dolayi olabilirmi vajina fitil uyguladigim yerde bi sizi var, yarin transferm olucakti😢😢 nolcak simdi idrar kulturu yaptiralim dedi aksam haber gelicek dua edin nolursunuz😢