bensuunsal Kızlar görüntü 11+1 🌸🌸🌸 tahmin yapabilir misiniz? Fetal DNA testi verdim doktorumun bir tahmini oldu ama💕💕💕
kelebegim123 bensuunsal o zaman sağlıkla gelsin inşallah ☺️🤍 Bende cinsiyet için beklemekteyim benimkide paralel gözüküyor ama tam net söylemedi doktor değişebilir diye 🤦🏻♀️
emosduygos bensuunsal banada 11+3 de aynısını dedi bende kesin kız gözüyle fetal sonucunu bekledim bir baktım erkek 😅
emosduygos bensuunsal benimkide boştu bacak arası bende gördüm ama çok erken oluyormuş bu haftalar organ gelisimi için o yüzden gözükmüyormus
bensuunsal emosduygos benim oğlumunkini 10. Haftada gösterdiler pipisini şimdi de aynı hafta videolarına usg lere bakıyorum baya belliymiş 🙈