Kızlar selam,
22 mart pazar günü beta verdim 1312 çıktı
Pazartesi günü 23 mart doktoruma gittim
Muayene etti keseyi gördü kese 3.45 cm
Beta vermene gerek yok kesenin yeri falan iyi dedi
10 gün sonra kalp atışı için çağırdı.
Beta vermemek normal mi,
Bi de kese boyu 3.45 çıktı (5+6 da gitmiştim) normal mi? Korkuyorum 2 kimyasalım var.
Progestan ve duphaston kullanıyorum ilk zamanlar kanamam olmuştu,dün akşamda afedersiniz sümük gibi kalın tam beyaz olmamakla sarımsı gibi birlikte akıntı geldi,normal mi?