Merhaba kızlar 2 kalp durması bir preklampsi sebebi ile kaybım var son kaybımın üzerinden1 bucuk sene geçti kontrole gittim herşey yolunda dediler son bebektw kan sulandırıcı iğne kullanmıştım yetersiz geldi galiba bu sfeer hem hap hem iğne kullanıcam gerekli takviyeleride aldıktan sonra yeniden başlıcam inşAllah umudumu kaybetmedim hiç rabbim verdi rabbim aldı 🤲 İnşAllah burdan doğum hikayesi yazmakta nasip olur 🤲 Sizin de önerilinizi dinlemek isterim