30 mart a sezaryen planlamıştık makat geliş bebeğim bugün kontrola geldim 39+2 yim bebeğin suyu sınırda ve nst de sancım çıkmış tekrar nst çekincem yine çıkarsa sancı yatış verecek doktor açılma yok ama rahim ağzında yumuşama var dedi sizlerde de oldu mu boyle bir durum