35+1 olduk. Pazartesi kontrolüm vardı hiç bişey demedi sadece suyum fazlaymış 10 gün sonra gel dedi bu süre içinde ağrı su vs olursa gel dedi. Dünden beri youn baskı var alt tarafta yan kemiklerde ve bebek çok hareketli kanala mı griyo napıyo bilmiyorum yattığım yerde baskı yapıyor normal mi başına gelen var mı?