kurkmantosuzmadonna Merhaba güzel anneler. Bebeğim 13 aylık ve gece beslenmesini kesmek zorundayım. İki gündür deniyorum ama yok olmuyor. Uyanınca susmuyor asla. Gece beslenmesini sonlandıranlar nasıl yaptınız? Tüm fikirlerinizi bekliyorum. 🥹
myangelson kurkmantosuzmadonna tam benlik bir konu 🥲 ama benim anladığım kadarıyla bebek kendisi hazır olduğunda kesiyor bizim yapabileceğimiz birşey yok 🥲 uyku öncesi baya doyurucu birşeyler yedirmek lazım belki öyle uyanmaz ama bizimki illaki uyanıyor 2 kere
sarilale123 kurkmantosuzmadonna yatmadan önce mama içiyorsa onu verin. Birde bi anda olmaz iki kere uyanırsa birinde emzirin birinde emzik verin
kurkmantosuzmadonna myangelson benimki de öyle ve mecburum bıraktırmaya onun iyiliği için. 😭Dün gece o kadar ağladı ki dayanamadım mecbur verdim. Ne yapacağım bilmiyorum?
myangelson kurkmantosuzmadonna bizimki kanmiyor da su falan da istemiyof illa mama gelecek. Mama vermeden geri uyutursam yarım saat sonra yine uyanıyor bu sefer iyice ağlıyor 🤦🏻♀️
mutlubalik Bende kızım 1 yaşına girdiğinde bırakmıştım gece yatmadan 1 saat önce hafif bi çorba iciriyordum. 7-7 ay sonra onu da bıraktık
Almirolie kurkmantosuzmadonna gece uyumadan hafif birşeyler verdim meyveli yoğurt gibi iyice doyurdum uyandığı zaman su verdim 14 aylıkken falan kesmiştim 17 aylık yatağını ayırdım
kurkmantosuzmadonna QueenBahar_ onun için de erken henüz canım. Çünkü ek gıdayla da öyle karnını tam doyuran bir bebek değil.
zynpknt kurkmantosuzmadonna uyandığında su vermeyi deneyebilirsiniz emiyorsa gece beslenmesini kesmek daha zor oluyor
kurkmantosuzmadonna myangelson ay evet öyle benimki de. Diliyle itip ağlıyor. Çürümeye sebep olmasa uyanmaya katlanacağım da işte.