Pcos yani policistik over var bende. Normal insanlar gibi az kilo almayı beklemiyodum. İlk haftalar kusmam yoktu ve aşırı iştahım artmıştı. Kan şekerim de düşmüştü 68 e. Acıkınca uyuşma, gözde kararma ve düşecek gibi his olunca gözüm döndü. O yüzden hızlı kilo aldım. Şimdi 1 ay içinde 3 kilo almışım. Bu haftalarda normal mi çok mu hala?