Merhaba anneler nasıl model tercih ettiniz Kocaeli de oturuyroum bir yerlere giderken rahat etmek için o yüzden prego dusunuyorum ama kararsızım
Aparatla birlesenler çok geniş duruyor
Yan yana olanlarda kendine ceviremiyrosun kucukkken rahat olurmu bilemiyorum
Prego da puset ve normal olduğu için sanki daha iyi gibime geliyor
Fikirleriniz nedir