Dünde yazmıştım kızlar 6 haftalık ama kese görünmedi biraz kanama oldu diye. Dün bütün gün iyiydim ne ağrı ne lekelenme ne kanama hiç bişey yoktu gece 1 buçuk gibi sol kasığıma yumruk gibi bi ağrı girdi sert bişey vardı sanki içinde hani böbreğe ağrı girer böbrek kasılır ya öyle bi kasılma ağrısı o ağrıyla beraber biraz kanamam başladı. Doktor dış gebelik ihtimalini vermişti ama beta düzenli artıyo ve tüpte herhangi bi sıvı bişey yoktu. Artık saat 4 oldu o kadar kötü oldum ki dedim kesin dış gebelik ve tüpüm artık patlıcak galiba önceden de dış gebelik geçirdm gram ağrı çekmedim. Apartopar gittik hastaneye muane ettiler ağrıya sebep olabilecek hiç bişey göremediler ne tüpte bi sıvı ne karın içinde bi sıvı hiç bişey yok erişkin acile yönlendirdi ordaki doktorda haliyle tehlikeye atmak istemedi sana herhangi bişey çekemem daha çok erken belki sonra gözükecek kese dedi ağrım için parol serum taktılar o şekilde rahatladım. Şuan ağrı sızlama şeklinde var kanama hafif. Bu gecede beta vermek için çağırmıştı zaten gece tekrar gidicem çıkan sonuca göre bi değerlendirme yapılacak. O çektiğim ağrı acı neydi anlamadım ben bitirdi beni resmen 🥹