Kızlar dün kontrole gittim 2 bucuk hafta gerilik varmış 33.haftadayim doktor 1 hafta sonra bidaha gel bakalım dedi diğer ölçümlerinde bir problem yokmus ben dedim 37 haftayı görür müyüz bu şekilde biraz zor haftaya gel bakalım konusuruz dedi başına gelen varmı bu arada beslenmeye çok dikkat ediyorum ama işe yaramıyor galiba yumurta süt kefir ceviz badem fındık balık tavuk sürekli tüketiyorum kaşar da dahil dünden beri stresten başım ağrıyor bı çocuğum daha var ani bişey olursa nolur diye düşünmeden edemiyorum açıkçası