kumsalyildirim Merhaba kızlar, uzun süredir 2. Çocuğu istiyorum. Ama her ay testte negatif görmek artık çok yıprandığımı hissediyorum. Kimler var benimle aynı durumda olan gelin sarılalım , ağlayalım 🥹
mervekalkann kumsalyildirim ovülasyon deneyebilirsiniz 🌸 pik dönemlerinde gün aşırı birliktelik Ile kısa sürede elde edersiniz.
bebegimle_ben kumsalyildirim ovulasyon dene canim en guzeli bir sorunun olursa yardim ihtiyacin her zaman ederim
kumsalyildirim mervekalkann 3 4 ay kadar kullandım pik dönemlerini de değerlendirdim. Ancak olmadı. Doktor muayenesi de oldum herhangi bir sorun yok zaten de .
mervekalkann kumsalyildirim sorun yoksa zamanı değildir umutsuzluğa kapılmayın zamanı geldiğinde olacaktır. Benim tam 1 sene olmadı ilk gebelik bir de. Anca 1 yılın sonunda oldu takmayınca oluyor derler ya öyleymiş gerçekten.
kumsalyildirim mervekalkann gerçekten öyle olursa olur olmazsa olmaz nasip deyip akışa bırakınca olacakta
kumsalyildirim bebegimle_ben çok teşekkür ederim böyle söylemen yüzümü gülümsetti 🙏🤲 3 4 ay ovulasyon kullandım pikte oldu bir keresinde değerlendirdik ama olmadı . Bu ay aldım yine Reglime 2 gün var olayım bitsin başlayacağım bir daha ama oda ayrı strese sokuyor sanki insanı
bebegimle_ben kumsalyildirim hic stress yapma canim her gun olc gununu tarihini herseyini yaz yapistir her zaman yardim ederim belki o gun uaptiginda yanlis degerlendirmis olabilirsiniz ondan olmamistir sen her olctugunde bana resim at piki birlikte bulalim ben iliski durumunu anlatirim sana piki gorunce tutar insallah
Ayse_3065 kumsalyildirim bende o durumdayım geçen sene sağlıksız bir gebelik ve kürtaj oldum.oglum 7 yaşına girecek kardeş istiyor.olmuyor diye aşılama yaptım tuttu bu seferde beta HCG düzenli artmıyor büyük ihtimal yine sağlıksız yani bir türlü olmuyor
kumsalyildirim Ayse_3065 öylesi daha zor sanki olmamasındanaa Allah sabır versin Allah’tan Ümit kesilemz
gamze559 kumsalyildirim evet ve hiç bir sebep yok görünen eşimde de bende de letu ilaç tedavısı gördük bu ay 2 gün var adetime bakalım