Benim 5 gun gecikti 5 gun boyunca test yaptım negatif tam 5. Gun yaptım silikti kan verdim 27 ile öğrendim 2 gun sonra 47 3 gun sonra 100 falan doktorum kimyasal olabilir dedi 1200 olana kadar kan verdim keseyi gördü yolk sac gördü bebek yoktu vücut kendide atabilir dedi lekelenmem kanamam artti dedim düşük yani belli ertesi gün doktora gittim bebek ve kalp atışı vardı doktorda şaşırdı o kadar düzensiz artti ki kan degerlerim düşün 1200 den sonra bi hafta sonrasına yine kan vermiştim 3 bin falandı yani