Selenay147 Kızlar merhaba 5+1 hamıleyım bugun kasıklarımda agrı var normal mıdır sızce rahmım agrıyor yanı
mervekalkann Selenay147 O kadar normal ki🥹 o dönemler geceleri uykumdan uyandırıyordu O ağrılar beni hüngür hüngür ağlıyordum kasığımı ovuyordum 15-20 dk da anca geçiyordu. Çabuk atlatırsınız umarım o dönemi Sağlıkla gelsin🌸
kps Selenay147 ağrılar çok çok normal benim yumurtlamadan başlayıp 5. Haftaya kadar canıma okudu 6. Haftadayız yeni yeni rahatladım biraz birde gazınız olduğunda kasıklara daha çok vuruyor o yüzden telaş etmeyiiinn 🌸