Panikprensesveyediataklar minikbebegim06 evet canım sızıntı varmış ama herşeyime baktı eve gönderdi beklemedeyiz
minikbebegim06 Panikprensesveyediataklar eve nasıl gönderir başka hastaneye gidin antibiyotik başlayıp yatıs gerekiyor normalde
deletedmom43191 Panikprensesveyediataklar o yuzden evde beklemeye devam ediyosun sana suyun gelmis diyoruz hala devami gelmedi su degil diyosun
kvsr1603 Panikprensesveyediataklar benim sabah oturduğum yerde pıt diye ses geldi koştum banyoya suyum boşaldı çişten farklıydı su temizdi ebe ilk önce onu sordu bebek kakasını yapmamış demekmiş sonra evde sancıları bekledik öğleden sonra da doğum yaptım