babyso Bugün 29 olduk zaman çok hızlı geçiyor. 29 . Haftada olanlar gelin sohbet edelim. Dün doktor kontrolü vardı herşey iyiymiş elhamdülillah 1500 gram olmuş normal dddi doktorum sizin nasıl kilolar.
yorgunamaumutlu babyso bende 29+2 bugün kontrolüm var bakalım kaç kilo olmuş kısçem 🥰sizin cinsyet ne
minikkalbinaneysi babyso 29+1 herşey yolunda mide yanması ve sık idrara çıkma dışında :)) haftaya kontrol var bakalım delikanlıda durumlar nasıl sabrla bekliyoruz ;))
mervenur09_ babyso bende 28 oldum benim iştahım hıc yok ya yemek konusunda yani ayak üstü çikolata yada başka bişey yerim bana çok saçma geliyor iki oglanda iştahım çok açıktı ama bu hiç öyle degil bebek zayıf dogucak diye korkuyorum açıkçası
babyso minikkalbinaneysi mide yanması sık değil ama ara ara oluyor evet idrara sık çıkma ben de de başladı
babyso mervenur09_ ben de bu ay biraz işstahszılık başladı neden sürekli bişeyler yeme isteği oluyordu ya oruç sonrası diye belki oldu diye düşündüm
mervenur09_ babyso bilmiyorum ki oruç un hepsini tuttum ztn iştahsızlık vardı en iyisi orucu tutayım dedim şuan hala aynıyım gece kalkıp tikanmam gerek ama öyle bişey yok bnde anlamadım