Merhaba kızlar 30+3 haftalık gebeyim. Kamuda çalışıyorum henüz doğum iznine ayrılmadım ikinci çocuk için 1500 tl yardım parasına çalışan anneler başvurabiliyor mu. Bir de çalışan annelere yapılan toplam ödeme tutarları 336 bin TL’ye kadar yükselecek tarzında bir haber duydum doğruluk payı nedir sizler daha önce kamuda çalışıp böyle bir yardım alan oldu mu aranızda ?