Dün benim düzensiz ama çok sancılarım oldu zaten 3 haftadır var ama çok arttı. Gece acile gittik 2 cm açıklık varmış sancılarda çıktı nstde. Doktor yatırsam iki saatte bir açıklık bakarlar eve git sancıların sıklaşınca gel dedi. Bugün yarın gelir gibi duruyo dedi. Vajinamda inanılmaz bir baskı var asla hareket edemiyorum yürüyemiyorum çok canım acıyo. Ama karnımda şu an öyle çok bi sancı yok. Sabahta şeffaf bi akıntı geldi nişan olabileceğini düşünüyorum. Doğum başlamış mı oluyo yoksa daha böyle bir kaç hafta uzama ihtimali var mı 36+6 haftayım