bsra1918 Merhaba arkadaşlar Allah nasip ederse bir de oğlum olacak ama isim konusunda hiç bir şey bulamadım erkek isim bulmak çok zormuş önerilerinizi bekliyorum 🌸
muhterem07 bsra1918 kızım asel 6 yaşında 39+5 haftalığım oğlum olucak Allah nasip ederse isminide yiğit koyacağız ☺️
aslmoms Alone Asil kalmamış bitmiş 😂😂 ( bu arada şaka yapıyorum. İsimleriyle büyüsünler bebeklerimiz.)
bsra1918 Asili aslında kızımın ismine karar verdim oğlum olursa asil koyucam demiştim şimdi tereddütteyim acaba Asel ve asil çok mu karışır isimleri diyerek