fatmakaraman Arkadaşlar sezeryan günüme 6 gün kaldı ama geçmeyen öksürük var ne yapacağım öneriniz varmı ilaç da kullanıyorum artık çok şiddetlendi
Elisa0110 fatmakaraman eğer Bi sorun olmuyorsa kullanmanız da bal ve toz zencefili karıştırıp macun kıvamında Bi çay kaşığı yiyebilirsin doktorunuza danışın ama öncesinde