dvitamini2 Dün sabah 2 doz aşı oldum ilk olduğumda sadece kolda hafif ağrı vardı .Bunda acayip baş ağrım oldu bu şekilde ağrılı geçiren var mı
mervekalkann dvitamini2 ilk dozu 20+5 de olmuştum 3 gün kol ağrısı yaşadım. 2. Yi de 13 nisana randevu verdi 27 li haftalarımın sonuna gelmiş olacağım bakalım bu nasıl etki yapacak.
kadertuna0 dvitamini2 benimde ilk dozda ağrım çok hafif olmuştu ama ikinci dozda hala ara ara o kolumda ağrılar oluyor 34 haftalık hamileyim sen düşün
gkc990_ @dvitamini2 1 doz yaptırdım kolumu 2 hafta kullanamadım aşırı derecede ağrıdı doktoruma söyledim normal dedi ama diğer iki gebeliğim de hepsini yaptırmıştım en fazla 3 gün sürmüştü ağrısı bunda 2.dozu yaptırmadım bu yüzden 36+5 haftalığım şuan da
dvitamini2 mervekalkann 27+0 gittim dün bende ama çok başım ağrıdı kolum ilk doz kadar ağrımadı ama normal diyorlar
dvitamini2 kadertuna0 geçmiş olsun ilk gebeliğimde hiç böyle olmamıştı bu seneki aşılar sanki daha ağır yada bünye meselesi olabilir