merveiiii kızlar merhaba 38 haftadayım ve geceleri aşırıııı bir mide yanması oluyor gavisgon tenine fln da öyle etki etmiyor bu durumu yaşayan çözümü olan var mı 🥲🥲🥲🥲
Deletedmom_657 merveiiii bende 38 im ölücem resmen mide yanmasından gaviscon işe yarıyodu bitti dogurucam diye almadım ama perişanım soguk süt ve salatalık yedim oldukça rahatlatıypdu biraz. Tek beklediğim doğum biran evvel bitsin istiyorum çok zor cok,