Deniizzz UFukrabia ben hem devlette ücretli muayene ile gittim hem de özelde yaptırdım İnan’ın aynı değildi biri 20 dk civarı daha yüksek görüntü kaliteli bi usg ilken diğer 3 dk sürdü hiçbir bilgi alamadım
Deniizzz honey evet ayrıntılı usg renkli doppler ve ayrıntılı görüntüleme tetkikleri kullanılan bi usg muayenesi
Hmdeatas Cansellumit bende dun yaptırdım orda cok tatlı bir doktoru evet 400tl ama ılgılı ve guleryuzluydu bide 20.haftadayım ben herseyıni gorduk :)
birdirbir Bebeğimin down sendromu riski vardı. İkili tarama da 190/1 çıktı. 16. Ve 20. Haftada 2 kez girdim detaylı ultrasona. İkisi de sağlıklı dedi. Biri burda bişey çıkmazsa, korkma dedi. İçimiz baya rahatladı. İnş sağlıkla kucağımıza alırız. Yaptırmanızı tavsiye ederim
Deniizzz UFukrabia ikiside ücretliydi ama bu işte daha iyi olan perinatolog biri önerilmişti onun muayenehane sinde çok daha iyiydi
Hdou4225 Mervevrem Canım zaten renkli ultrason tarama değil genellikle tanıya yonelik ve cok onemli iyi ki yaptırmıssın