merhaba bana da oldu, leke rengi kahveyse yerleşmedir hatta iyi bir şey demişti bana doktorum.
3 gün sonra kırmızı kan geldi akıntıyla birlikte hemen acile gittim kırmızı sıkıntılı düşük tehdidi dediler ve progestana başladım fitil ve iğne şeklinde, ara ara adet sancım da oluyor , dinleniyorum yormuyorum kendimi.