Benim de adetim yarın bakalım hep düzenli olurum gecikmem olmaz döngüm 28 günde bir. biraz şüphelerim var bu ay diğer aylardan biraz farklı gibiydi sağ tarafımda sürekli batma kasılma vardı adete 1 hafta kala adet sancısı gibi geldi gitti normalde o sancı bir gün kala olurdu. Doluluk hissi mesela son bir hafta kala olurdu çok öncesinde başladı. Cuma için randevum var 5 aydır bebek istiyoruz değerlerime baktırmak istemiştim. buradaki arkadaşlarım beni cesaretlendirdi doktora gitmem için,bakalım hamileysem kontrole gitmiş olurum