azizelaz Kızlar öğleden sonra kasıklarıma ağrı belimede vuruyor çok şiddetli deil ama yatıyorum bu saat oldu geçmiyorda rahmimde dolulukta hissediyorum
prenses99 azizelaz 28 haftadan beri kasıklarım ağrıyor kasılma oluyor arada bebek toparlanıyor bendede ara ara 37 oldum sol tarafıma yatınca dinlenince geçiyor ama sancın çok olursa ihmal etme git hastaneye