Devlette doğumdan sonra ki süreç nasıl oluyor odalar falan ziyaretçi kabul oluyor mu eşleri o daya da mı almıyorlar ilk doğumum üniversite hastanesindeydi normal doğum doğumhanede yatış verilmişti sezeryan normal doğum ayrı odalar da yerlerde mi oluyor bilginiz var mı ?