Kızlar selam kizim 2 yaşında 9 aylıkken yürümeye başladı fakat parmak ucunda yürüyor cocuk doktorumuza sordum 2 yaşına kadar normal çocukların %99 u parmak ucunda yürür anca dengeyi sağlar dedi ortopediye de gösterdim hic bir sıkıntı yok dedi isteği zaman uyardığımız zaman tam basıyor ama genel parmak ucu yaşayan var mı