aslihanaltun doktoru bilmiyorum ama hastanenin sistemi sancı odası yani doğumdan önce gideceğiniz oda ve doğumdan sonra geçeceğiniz oda farklı ve sancı odasına eş alınmıyor kadın refakatçi istiyorlar doğumdan sonraki odalar için de 17 oda var 7 veya 10 u net sayı hatırlamıyorum camsız dediler ama gebelere camlı oda için öncelik veriyoruz dediler bana bu aşırı mantıksız geldi ben doğum yaptım yatıyorum yan odada fıtık ameliyatlı biri de olabilir koridora çıkıp yürüyüş yapacak olsan bi dert normalde doğum yapıp yatış yapanlar ayrı bir bölümde olur yani esenlerde bunun karma olması bana çok anlamsız gelmişti bir de eşimin desteği ilk doğumda sancılarda beni çok sakinleştirmişti bu iki olumsuzluktan dolayı hastaneden vazgeçtim ben doktorlarına diyecek bir eleştirim yok ama 40-50 bin verdiğim bi doğumda bu şartları yaşamak istemedim