rosamomy Kızlar 32+4 deyim. Sizinde gün içinde bir veya iki kez nabzınız yükseliyor mu? İlk nst de bebişin nabzı yüksek çıktı. 2.de normale döndü. (Benimde nabzım gün içerisinde 100-105 olabiliyor) Yine de aklıma takıldı. Genel bir görüş almak istedim.
Tecrubelianne60 rosamomy benim bikaç gündür öğlenleri özellikle nabzım 140ları görüyor nefesim yetmiyor perşembe doktoruma soracağım bakalım
betulco rosamomy bu sorundan ötürü Kardiyolojiye yönlendirildim doktor gebelikte böyle şeyler çok normal dedi kendi doktorunuz bir sorun görmüyorsa içiniz rahat olsun