Busrawm Kizlar dun post açmıştım bebegim 13 haftalikken öldü demistim kan pihilasmasi var iki genimde mutasyon heterezigot var doktor igneye baslatacagim ogrenir ogrenmez yanima geldedi 21 subatta kaybettim yavrumu yarin tam1 ay olacak adet gormedim acaba adeti gördüktensonra tekrar anne olmaya cabalasam nasil olur bilemedim var mi benim durumum da saglikla kavuşan
Ayseymen Busrawm bu kadar stres ypma bir daha kalirsin kan uyusmazliginda inne oluyor arkadasimda vardı geçenlerde dogurdu bile
HalimeAkman Benimde 3 ay olacak kaybedeli . Kurtajdan sonra 1 adet gördüm sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim. Öğrendikten 1 2 hafta sonralarda da kan pıhtılaşması olduğu için iğne ile corasprine başladım 🙋🏻♀️