beyazakgl zıbınları kısa kollu aldım 0-3 şeklinde takımları da alt üst tulum artık ne varsa öyle aldım kimisi sadece zıbınla durdu dedi kimisi de üşür diyor iki türlüsü de var kıyafet dert değil ben park beşik , küvet , battaniye , çarşaf vs temel ihtiyaçlar şeklinde ilerledim