semanurvural Ben hiç hareket hissetmiyorum bu normal mi bazen sabah uyandığımda kasılma oluyor birde acaba korkmam gereken bir durum var mı
adinsmom2 semanurvural ilk oğlumu 16+4 hissettim şu an kızım 16 haftalık sırt üstü uzanırken hissediyorum sadece hareketlerini
mervekalkann semanurvural çooook normal 🌸 24+4 olduk bir gün kıpır kıpır ertesi gün durgun 28. Haftaya kadar hareket saymanıza gerek yok endişe etmeyin. Plasentanız önde ise de hareketleri geç hissedebilirsiniz.
champanne 24e kadar yolu var canım merak etme. Benim 2. Gebeliğim 21. Haftadayız hala çok nadir seğirme gibi hissediyorum. İlkinde 17de hissetmiştim
champanne semanurvural bağırsak hareketiyle karışıyor bazen ama bu haftalarda kayma vs gibiyse bebektir
semanurvural adinsmom2 Maşallah erken hissetmissiniz oğlan daha hareketli olur derler bende o yüzden biraz daha tedirgin olmuştum 🥹
semanurvural mervekalkann anladım çok teşekkür ederimm insan ister istemez korkuyor ama biraz daha bekleyelim bakalım🥹🥰
adinsmom2 semanurvural evet ama aşıtı fark ediyor ultrasonda bile farklı oğlum kıpır kıpırdı ultrasonda kızım çok sakin aşırı sakin
sndyy_4343 adinsmom2 benimde kızım çok tembeldi yani sakin hareket ettiğini hiç görmedim ultrasonda 22 haftada hissettim şuan gebeyim 10 haftalığım ve bebeğim kıpır kıpır çok hareketliydi doktorumda şaşkınlıktan güldü 🤭😂 acaba buda oğlanmı🤭🤭
adinsmom2 sndyy_4343 ay olabilir ya cidden ben çok gülüyodum oğlumun ultrasonlarında bi açıyoduk kafa üstü duruyodu ölçüm yapamıyordu doktor hareketlerinden
nergis592_ semanurvural ilk gebelikte geç hissedıliyo 2. Gebelık benım 17.18 de balon patlar gıbıydı 19 olduk tekmesını barız hıssettım😍😍🤲🏻