Kızlar Selam, bir tek ben mi stres oluyorum alışveriş konusunda acaba :( 3.trimester girerken hiç bir şeyi yok gibi hissediyorum.Hastane çıkışı aldım sadece :) Birinci çocuğumdan kalanları da kullanıcam elbet ama bana pahalı geliyor çalışmadığım için çoğu şey. Aslında evi arabsı olan durumu iyiyiz ama borçtan dolayı da uyguna kaçmam lazım. Uygun fiyata ve indirmli neler alabilirim akıl verir misiniz. Mesela eminönü uygun mudur yakında giden var mı ?