muhterem07 dilek190 38+4 de oldu ilki şuan 39+5 im ne gelen war ne giden cocukla alakalı o seçiyo gelme tarihini
aogoya dilek190 erken veya geç olur diye birşey yok açıkçası bebek ne zaman hazır hissederse gelir Ama şunu diyebilirim doğum süresi daha kısa olur biri 20 saat sürdüyse mesela sancı başladığı an itibari ile diğeri daha koşa sürer o kesin bence diğeri ortalama yarıya düşer gibi gibi
Yazmelegi_ dilek190 Kızımda 38+1 Oğlumda 37+2 bu zamana kadar zor durduk ama benden kaynaklı sonrada bebekten kaynaklı gelişti
bsya dilek190 evet sadece doğumum daha kolay olmuştu ilkine göre hastanede müdahale edilmese belki daha geç gelecekti ebe açıklık kontrolü yaptıktan sonra sancım başladı suyum geldi
prenses99 bsya benimde dün muayene yapıldı sadece koyu akıntı var kan gibi ama sancı yok zamanı oluyor mu doğumun başlamasının
rem_aden İlki 39+4te gelmişti, ikincisini bekliyorum 39dayım. Hiç bir doğum belirtim yok doğurmicakmış gibi hissediyorum 🥲
Yazmelegi_ dilek190 Eski sezeryan yerimde incelme oldu bebekte aşağıda oldugu icin sürekli baskı yapti en son yırtılmaya ramak kala doğuma alındım