fkurtba Kızlar 25 haftamıza girdik anı kalması adına fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum önerdiğiniz İstanbul Avrupa yakası fotoğrafçı var mı ?ve sizce hangi haftada yapsam uygun olur bekliyorum dönüşlerinizi🫠😍
Aaayseeert fkurtba bende yaptırmak istiyorum arayıp sormuştum genel de 28 ya da 29 da falan yapıyorlarmış 🫶