Yarın randevum vardı 7.haftada olacaktım kese vardı ama yolk sac bile yoktu boştu. Bu akşam kanama başladı. Doktora gittim eve gönderdi. Ağrılara dayanamazsan gel dedi. Evde düşük yapılabilir mi? Daha önce kürtaj olmuştum ama şimdilik bekleyelim olmazsa cuma sabahı gel kürtaj yapalım dedi. Bu normal mi?