Glyk emiinedmry 1/800 gelmiş benden daha iyi sonucunuz ama yine de orta risk diye degerlendirdikleri için fetal dna veya amniyosentez önerirler benm fetal dna temiz geldi çok şükür ayrıntılı ultrasonda da bir sorun çıkmadı umarım sizinde hersey güzel gelir
emiinedmry Glyk peki ftal dna mı yaptırayım yoksa amniyosentez mi yaptırayım ayrıntılısı kaçıncı haftada bakıyorlar
Glyk emiinedmry ben amniyosentez riskli denildiği için fetal dna yaptırdım çünkü ufak da olsa risk var diğerinde ayrıntılıya da 21.haftamda girmiştim
fatmasarals12 Merhabalar yaşınız kaç acaba 35 ten sonra bu oranları yaşla birlikte hesapladıklarıniçin daha yüksek çıktığı biliniyor