Deletedmom_8793 Kızlar sabah Allah nasip ederse 10-11 arasında doğumum var ne olur dualarınızda bana da yer verin 33 aylık bir kızım da var çok korkuyorum birşey olursa diye veya doğum iyi geçse bile yetememek bakamamaktan 😭😭😭
kurkmantosuzmadonna Deletedmom_8793 sakın öyle düşünme. Sen ikisine de çok güzel anne olacaksın inşallah. Sağlıkla al kucağına ve evdeki seni bekleyen yavruna kavuş inşallah.
Elisa0110 Deletedmom_8793 rabbim kolay ve güzel bir doğum nasip etsin inşallah sağlıkla kavuşun bebişinle😇hiç korkma allahın izniyle ikisine de iyi Bi annelik yapıcaksın
ceydans Deletedmom_8793 33 aylık oğlum var haziranda 3 yaşına girecek . Perşembe günü son kez kontrole gideceğim 27si cuma veya 31salı günü sezeryan olacağım. Kaderimiz aynı bende çok korkuyorum bakamamak yetememekten Allah yardımcımız olsun.
Deletedmom_8793 kurkmantosuzmadonna amin inşallah Allah’ım selametle yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin
damla_dfn Hadi gözüm aydın sağlıcakla al kucağına hiç korkma heyecan yapma maşallah şimdiden rabbim kolaylık sağlık versin :)
Deletedmom_8793 ceydans benim kızım da temmuzda 3 yaşına girecek inşallah güzel günler bizi bekler adaletli anneler oluruz
snycl Deletedmom_8793 Rabbim sağlıkla bebeğine evdeki çocuğuna çabucak kavuşmanı sağlasın✨ inşallah her şey çok güzel geçer❤️🫠
vanilya_kokusu_ Deletedmom_8793 korkma korkma bak geçen hafta çarşamba günü bende aynu duygularla girdim şimdi çok şükür iki kızım da yanımda 🥺🥹🤲🏻Allah yardımcın olsun inşallah Yetememw duygusu bende de var ama geçecek emin ol
Deletedmom_8793 vanilya_kokusu_ sağolasın inşallah o kadar stres varki üstümde birde annemle birbirimize girdik boğulacak gibiyim
sdc vanilya_kokusu_ Çıktınız mı sağsalim çok sevindim merak etmiştim sizi umarım daha iyi olursunuz artık çarpıntınız falan
vanilya_kokusu_ sdc teşekkür ederim canım Allah razı olsun yani o güne daha iyiyim tabi çok şükür inşallah tekrarlanmaz yani hala var ama okadsr yüksek değil